30porkباشـــگـــاه فــــرهنـــگی ورزشــــی
instagram:club30pork

ارسال در تاريخ سه شنبه 25 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

مسابقات فوتسال جام هفته تربیت بدنی بخش بنت از سوم آبان ماه 95 آغاز شد و سرانجام چهارشنبه شب 19 آبان ماه به پایان رسید ، این مسابقات با حضور 10 تیم داخلی بخش  بنت در دو گروه 5 تیمه برگزار شد. تیم های پدیده دستگرد، تربیت بدنی؛ایثار،دهیاری مرغانسروک،امید ملندان،سی پرک،جوانان بنت، استقلال غدیدرفک،شرکت مهر20،شهید فرجی در این مسابقات به رقابت پرداختند در این مرحله تیم های پدیده دستگرد و سی پرک  در مرحله اول از دور رقابت ها کنار رفتند. در پایان مرحله ی اول گروهی از هر گروه 4 تیم به مرحله ی دوم راه یافتند و رقابت خود را درمرحله حذفی ادامه دادند.
در مرحله ی حذفی چهار بازی برگزار گردید که در نهایت ۴ تیم جوانان بنت،ایثار،امید ملندان و استقلال غدیدرفک به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتن  دراین مرحله یکشنبه 16 آبان ماه  ایثار  با پیروزی 10 بر3 مقابل امید ملندان، خود را به عنوان اولین فینالیست این دوره معرفی کرد. همچنین دو تیم استقلال غدیدرفک و جوانان بنت  به دیدار هم رفتند که در دیداری بسیار نزدیک، این جوانان بنت  بود که موفق شد با تکیه بر خلاقیت و تکنیک و انرژی بالای بازیکنانش، تیم استقلال غدیدرفک  را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده و حریف ایثار  در فینال شود


سرانجام چهارشنبه شب 19 آبان ماه 95 زمان بازی رده بندی و فینال فرا رسید. ابتدا در بازی رده بندی تیم استقلال غدیدرفک موفق شد با نتیجه 10 بر 6 تیم امید ملندان را شکست دهد و بعنوان تیم سوم این دوره شناخته شود و در بازی پایانی تیم جوانان بنت که برای اولین بار با شایستگی پا به فینال مسابقات گذاشته بود می بایست در مقابل تیم ایثار قرار می گرفت که بارها در این مرحله حضور یافته بود و تجربه فراوانی از حضورهای متناوب خود در فینال اندوخته بود
مسابقه ی فینال حال و هوای خاصی داشت. اما متاسفانه با بی مهری تماشاگران روبرو بود و علاقه مندان به فوتسال  استقبال خوبی از این فینال نکرده بودند.


مسئولین مختلف شهر بنت و شهرستان نیکشهر که به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده بودند این مسابقه را از نزدیک شاهد بودند. از جمله مهمانان حاضر می توان به اعضای شورای اسلامی شهر بنت،رئیس و اعضای هیئت فوتبال بنت  و رئیس کمیته داوران، تعداد کثیری از خیرین محلی، و نماینده بخشدار محترم بخش و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر جناب آقای اربابی اشاره کرد
مسابقه فینال به قضاوت آقایان محمد شاهوزهی، عادل ساجدی نیا و محمد شاهوزیی آغاز شد و در نهایت در یک بازی زیبا و تماشایی، که میتوان این فینال را بهترین و تماشایی ترین فینال چن سال اخیر مسابقات بخش بنت لقب داد تیم ایثار موفق شد با نتیجه  7بر5 جوانان بنت  را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد.
در مجموع15شب 28 بازی انجام شده 240 گل به ثمر رسیده و 120 بازیکن مربی و سرپرست با هم به رقابت پرداختند.
در پایان تیم ها و بازیکنان برتر جوایز خود را دریافت کردند.آقای ملا پندوک برجسته  تماشاگر برتر این مسابقات و آقای سعید رحیمیان از تیم جوانان بنت عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را از آن خود نمود.
همچنین آقای یاسر درزاده از تیم ایثار با 17 گل زده، آقای گل مسابقات لقب گرفت و آقای علیرضا شیرانی  از تیم جوانان بنت نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.
و آقای  نوروز پروین بعنوان بازیکن اخلاق این دوره شناخته شد
مراسم پایانی و اهدای جام تیم قهرمان ،نائب قهرمان ،سوم و تیم اخلاق نیز به شکل ویژه ای انجام شد که مورد اقبال تماشاگران و مهمانان واقع گردید. 1. کاپ اخلاق به تیم امید ملندان رسید  2.کاپ مقام سومی همراه با  کفش فوتسال به تعداد بازیکنان به  تیم استقلال غدیدرفک رسید 3. کاپ مقام نائب قهرمانی همراه با یک ست ده تایی (10 عدد) لباس ورزشی یکدست به تیم جوانان بنت رسید4. جام قهرمانی همراه با حکم قهرمانی و لوح تقدیر و یک ست ده تایی لباس ورزشی یکدست به تیم ایثار رسید. همچنین به داوران رده بندی و فینال جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 15 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 15 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته