30porkباشـــگـــاه فــــرهنـــگی ورزشــــی
instagram:club30pork

 

ارسال در تاريخ سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

‼️ قرعه کشی مسابقات جام فجر بخش بنت سال95

با عرض تبریک و شاد باش  به مناسبت  فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و  سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و آرزوی ایرانی سربلند و سرفراز.
هیئت فوتبال بخش بنت طبق سنوات گذشته به مناسبت فرا رسیدن این ایام اقدام به فراخوان مسابقات فوتبال جام فجر نمود و تا پنجشنبه 23 دی ماه فرجه ثبت نام به متقاضیان شرکت در این مسابقات داده شد که این مهم مورد استقبال 16 تیم قرار گرفت و جمعه 24 دی ماه ساعت 9 قرعه کشی و گروه بندی مسابقات فوتبال  جام فجر در سالن کنفرانس شهید مطهری با حضور نمایندگان تیم ها انجام گرفت که اسامی تیم ها و گروه بندی به شرح ذیل می باشد:

گروه الف: هیچان الف- سی پرک-دهیاری گوهرکوه-نانوائی دسک
گروه ب: هیچان ب - اتحاد- جوانان چاهان - دهیاری دستگرد
گروه ج: فنوج- پرسپولیس- وانان- کوثر دسک
گروه د: مبلمان آپادانا نیکشهر- استقلال- شاهیزک سرگوست- بلوچ کمبر

بازی افتتاحیه 4 بهمن ماه   بین تیمهای  دهیاری گوهرکوه و نانوائی دسک خواهد بود
از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.

 

 برای مشاهده کامل این بخش به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 24 دی 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

ارسال در تاريخ جمعه 10 دی 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ سه شنبه 25 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

مسابقات فوتسال جام هفته تربیت بدنی بخش بنت از سوم آبان ماه 95 آغاز شد و سرانجام چهارشنبه شب 19 آبان ماه به پایان رسید ، این مسابقات با حضور 10 تیم داخلی بخش  بنت در دو گروه 5 تیمه برگزار شد. تیم های پدیده دستگرد، تربیت بدنی؛ایثار،دهیاری مرغانسروک،امید ملندان،سی پرک،جوانان بنت، استقلال غدیدرفک،شرکت مهر20،شهید فرجی در این مسابقات به رقابت پرداختند در این مرحله تیم های پدیده دستگرد و سی پرک  در مرحله اول از دور رقابت ها کنار رفتند. در پایان مرحله ی اول گروهی از هر گروه 4 تیم به مرحله ی دوم راه یافتند و رقابت خود را درمرحله حذفی ادامه دادند.
در مرحله ی حذفی چهار بازی برگزار گردید که در نهایت ۴ تیم جوانان بنت،ایثار،امید ملندان و استقلال غدیدرفک به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتن  دراین مرحله یکشنبه 16 آبان ماه  ایثار  با پیروزی 10 بر3 مقابل امید ملندان، خود را به عنوان اولین فینالیست این دوره معرفی کرد. همچنین دو تیم استقلال غدیدرفک و جوانان بنت  به دیدار هم رفتند که در دیداری بسیار نزدیک، این جوانان بنت  بود که موفق شد با تکیه بر خلاقیت و تکنیک و انرژی بالای بازیکنانش، تیم استقلال غدیدرفک  را با نتیجه 6 بر 4 شکست داده و حریف ایثار  در فینال شود


سرانجام چهارشنبه شب 19 آبان ماه 95 زمان بازی رده بندی و فینال فرا رسید. ابتدا در بازی رده بندی تیم استقلال غدیدرفک موفق شد با نتیجه 10 بر 6 تیم امید ملندان را شکست دهد و بعنوان تیم سوم این دوره شناخته شود و در بازی پایانی تیم جوانان بنت که برای اولین بار با شایستگی پا به فینال مسابقات گذاشته بود می بایست در مقابل تیم ایثار قرار می گرفت که بارها در این مرحله حضور یافته بود و تجربه فراوانی از حضورهای متناوب خود در فینال اندوخته بود
مسابقه ی فینال حال و هوای خاصی داشت. اما متاسفانه با بی مهری تماشاگران روبرو بود و علاقه مندان به فوتسال  استقبال خوبی از این فینال نکرده بودند.


مسئولین مختلف شهر بنت و شهرستان نیکشهر که به عنوان مهمانان ویژه دعوت شده بودند این مسابقه را از نزدیک شاهد بودند. از جمله مهمانان حاضر می توان به اعضای شورای اسلامی شهر بنت،رئیس و اعضای هیئت فوتبال بنت  و رئیس کمیته داوران، تعداد کثیری از خیرین محلی، و نماینده بخشدار محترم بخش و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر جناب آقای اربابی اشاره کرد
مسابقه فینال به قضاوت آقایان محمد شاهوزهی، عادل ساجدی نیا و محمد شاهوزیی آغاز شد و در نهایت در یک بازی زیبا و تماشایی، که میتوان این فینال را بهترین و تماشایی ترین فینال چن سال اخیر مسابقات بخش بنت لقب داد تیم ایثار موفق شد با نتیجه  7بر5 جوانان بنت  را شکست داده و عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آورد.
در مجموع15شب 28 بازی انجام شده 240 گل به ثمر رسیده و 120 بازیکن مربی و سرپرست با هم به رقابت پرداختند.
در پایان تیم ها و بازیکنان برتر جوایز خود را دریافت کردند.آقای ملا پندوک برجسته  تماشاگر برتر این مسابقات و آقای سعید رحیمیان از تیم جوانان بنت عنوان بهترین دروازه بان مسابقات را از آن خود نمود.
همچنین آقای یاسر درزاده از تیم ایثار با 17 گل زده، آقای گل مسابقات لقب گرفت و آقای علیرضا شیرانی  از تیم جوانان بنت نیز به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد.
و آقای  نوروز پروین بعنوان بازیکن اخلاق این دوره شناخته شد
مراسم پایانی و اهدای جام تیم قهرمان ،نائب قهرمان ،سوم و تیم اخلاق نیز به شکل ویژه ای انجام شد که مورد اقبال تماشاگران و مهمانان واقع گردید. 1. کاپ اخلاق به تیم امید ملندان رسید  2.کاپ مقام سومی همراه با  کفش فوتسال به تعداد بازیکنان به  تیم استقلال غدیدرفک رسید 3. کاپ مقام نائب قهرمانی همراه با یک ست ده تایی (10 عدد) لباس ورزشی یکدست به تیم جوانان بنت رسید4. جام قهرمانی همراه با حکم قهرمانی و لوح تقدیر و یک ست ده تایی لباس ورزشی یکدست به تیم ایثار رسید. همچنین به داوران رده بندی و فینال جوایزی به رسم یاد بود اهدا گردید.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 15 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

ارسال در تاريخ شنبه 15 آبان 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 


مسابقات فوتبال بخش بنت سال 95  گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم واحد علم زاده دروازبان اسطوره یی تیمهای منتخب بنت و هیچان و تیم باشگاهی اتحاد امروز پنج شنبه مورخ95/07/01با قهرمانی تیم پرسپولیس دنک به پایان رسید
در فینال این دوره از مسابقات تیمهای دهیاری کنارکمبان  و پرسپولیس دنک بمصاف هم رفتند که پرسپولیس دنک موفق شد با نتیجه 2 بر 1 تیم دهیاری کنارکمبان را شکست دهد و قهرمان شود

این مسابقات با حضور 5  تیم به صورت مجتمع در استادیوم شهید جنگی بنت از 95/06/17 آغاز و در پایان تیم های پرسپولیس دنک،دهیاری کنارکمبان و تیرچه بلوک نصرتی( دسک) به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.


در این مسابقات جمعا 14 بازی برگزار شد و45  گل بثمر رسید
بهترین های این دوره از مسابقات:
1.پرسپولیس دنک قهرمان 2. دهیاری کنارکمبان نائب قهرمان3.تیرچه بلوک نصرتی مقام سوم
4.بازیکن اخلاق محمد کرنگش از تیم سی پرک   5.آقای گل مسابقات  ابراهیم درزاده از تیم پرسپولیس دنک
6. بهترین بازیکن این دوره از مسابقات فیض محمد درزاده از تیم  دهیاری کنارکمبان
همچنین به رسم یاد بود به  زحمت کشان عرصه داوری و خانواده مرحوم واحد علم زاده  جوایزی اهدا گردید.در پایان از بزرگورانی چون مولوی قاضی زاده امام جمعه شهر بنت، سیلم کدخدا نماینده فرماندار،مهندس دلمراد برجسته سرپرست اداره ورزش و جوانان بخش بنت،نورمحمد درزاده رئیس شورای شهربنت، رئیس سپاه(بسیج) و  دهیار بسیار فعال کنارکمبان، که حضور  این دوستان موجب تشویق و انگیزه  قشر ورزشکارن  میشود تقدیر و تشکر شد.
 درویش غلامی  رئیس هیات فوتبال بخش بنت

ارسال در تاريخ پنج شنبه 1 مهر 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

 

برای مشاهده سایر نتایج ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ چهار شنبه 24 شهريور 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ سه شنبه 23 شهريور 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ سه شنبه 16 شهريور 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

جلسه قرعه کشی مسابقات فوتبال بخش بنت گرامی داشت یاد و خاطرات مرحوم واحد علم زاده دروازبان اسطوره ای تیم منتخب بنت  با حضور تیمهای دنک ، سی پرک، بلوچ کمبر، دسک و کنارکمبان  در محل اداره تربیت بدنی بنت با ریاست درویش غلامی رئیس هیات فوتبال بنت و  سایر اعضای برگزاری مسابقات و سرپرستان و مربیان شرکت کننده در مورخه 10/06/95 ساعت 10  صبح برگزار گردید مسابقات بصورت دوره ای برگزار میشود.


بازیها زیر نظر مسئول هیات فوتبال بنت برگزار می گردد. پرداخت هزینه ورودی بمبلغ 200000 هزار تومان به حساب هئیت فوتبال بنت شماره حساب 010363383007 نزد بانک صادرات فیش پرداختی خواسته شده تحویل هیئت فوتبال گردد.تاریخ شروع مسابقات 17/6/95 ساعت 16:30 میباشد بازی افتتاحیه بین تیمهای کنارکمبان با بلوچ کمبر  خواهد بود بازیها بصورت مجتمع و به میزبانی بنت در استادیوم شهید جنگی برگزار می گردد. تعداد تعویضی ها چهار تا  میباشد   متذکر میگردد کلیه سرپرستان و یا نمایندگان آنها که در جلسه حاضر گردیده اند کلیه موارد آئین نامه مسابقات را جز به جز خوانده و به اطلاع سایر هم تیمی هایشان می رسانند.

ارسال در تاريخ سه شنبه 16 شهريور 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان بخش بنت سال95

در این دوره از مسابقات29 تیم از تاریخ 95/04/12 با 332 ورزشکار طی 25 شب در دو رده،

نوجوانان (7تیم) در دو گروه ،و بزرگسالان (22 تیم) در چهار گروه، دو گروه 6 تیمی و دو گروه 5 تیمی با هم به رقابت پرداختند. در پایان این رقابت ها 583 گل بثمر رسید که سهم نوجوانان 85 گل و

سهم بزرگسالان 498 گل که سرانجام در رده نوجوانان : تیم دنک قهرمان،دهیاری دستگرد نایب قهرمان و گوهرکوه بنت به مقام سوم رسید.

در رده بزرگسالان چهار تیم  1. مکران 2.بهزیستی فنوج  3. امید ملندان  4. دهیاری برمک

به ترتیب به مقام های اول تا چهارم دست پیدا کردند.

رده نوجــوانان:

آقای گل و بهترین بازیکن این دوره افشین پور بلوچ از تیم دنک

 بازیکن اخلاق : محمد برجسته از تیم دهیاری دستگرد

بزرگســــــالان:

بازیکن اخلاق : مسلم درزاده از امید ملندان   پدیده مسابقات :اسماعیل قاضی زاده از ضحا دنان

بهترین دروازبان : حامد علم زاده از مکران .. آقای گل مسابقات: نصیر نصرتی از بهزیستی فنوج

بهترین بازیکن این مسابقات : محمد درزاده از تیم مکران

تماشاگر ویژه : حامد برجسته و شیرانی

بهترین بازی مسابقات: بهزیستی فنوج و بلوچ کمبر در مرحله یک هشتم نهایی

بهترین گل: بازی بهزیستی فنوج و دهیاری برمک زننده گل مصیب اربابی

 

برای مشاهده عکسهای بیشتر به  ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 13 تير 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

گروه الف بزرگسالان

 

گروه الف نوجوانان

 

 برای مشاهده سایر گروه ها ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 28 خرداد 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 برای مشاهده لیست کامل تیمها ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ یک شنبه 23 خرداد 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 جهت مشاهده سایر عکسها ادامه مطلب را کلیک کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ پنج شنبه 20 خرداد 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

 

 

 

برای مشاهده سایر نتایج ادامه مطلب را کلیک کنید

 



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ دو شنبه 17 خرداد 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته


بسمه تعالی
 
صورتجلسه مسابقات فوتسال جام رمضان سال 95  بخش بنت
 
جلسه قرعه کشی مسابقات فوتسال جام رمضان  در بخش بنت با حضور 22 تیم در رده بزرگسالان و 7 تیم  در رده نوجوانان در سالن کنفرانس شهید مطهری بنت با ریاست آقای درویش غلامی رئیس هیئت فوتبال بنت و اعضای کمیته برگزاری مسابقات  و سرپرستان و مربیان شرکت کننده  در مورخ10/03/95ساعت 9:00 برگزار گردید.

مسابقات  بزرگسالان به صورت گروهی درچهار  گروه الف و ب و ج و د ... .و نوجوانان در دو گروه الف و ب برگزار می شود.
بیمه ورزشی برای کلیه بازیکنان الزامی است، بازیها دقیقا سر ساعت اعلام شده برگزار می گردد و در صورت تاخیر هر تیم از شهر بنت بیش از 10 دقیقه و تیمهای روستایی بیش از 15 دقیقه  نتیجه 3 بر صفر به نفع حریف اعلام میشود .
بازیها زیر نظر مسئول هیئت فوتبال بنت  برگزار می گردد. پرداخت هزینه ورودی  برای نوجوانان رایگان و برای  بزرگسالان بمبلغ 130000 هزار تومان به حساب هیئت فوتبال  بنت(شماره  حساب0103633683007 ) نزد بانک صادرات فیش پرداختی خواسته شده تحویل هیئت فوتبال گردد. بازیها به صورت مجتمع به میزبانی بنت در سالن شهید درزاده برگزار می گردد، متذکر می گردد کلیه سرپرستان و یا نمایندگان آنها که در جلسه حاضر گردیده اند ، کلیه موارد آئین نامه مسابقات را جزء به جزء خوانده و به اطلاع سایر هم تیمی هایشان می رسانند. قرعه کشی مسابقات به شرح زیر برگزار گردید : رده بزرگسالان


گروه الف : دلتا – مهمدان – فولاد – اتحاد سرگوست- کلات
گروه ب: مکران – دهیاری روفنان – شورای شهر – ضحا دنان -  بلوچ کمبر
گروه ج: فنوج – ایرانول – میر آباد – امید آبگاه – پدیده دستگرد
گروه د: برمک – شهید فرجی- جوانان گوهرکوه – گواتکی – وانان –امید ملندان
نوجوانان : گروه الف : سرگوست - دستگرد- اتحاد – بلوچ کمبر

گروه ب : دنک - گوهر کوه - سررود
 
در پایان این صورتجلسه به امضاء سرپرستان یا نمایندگان آنها که در جلسه حضور داشتند و نیز مسئولین برگزاری رسید.

ارسال در تاريخ دو شنبه 10 خرداد 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

******  بـــــرتــــرینــــــها  *****

1. تیـــــم قـــــــــــهرمان : برمک

2.نائــــــــــب قهــــــرمان:  آینـــده ســازان دهــان

3. مــــــــقــام ســـــــوم: اتحـــــاد گواتکی

** کاپ اخـــلاق : روفـــــنان

**برترین های این دوره:

دروازبانان: بنیامین قاضی زاده از اتحاد گواتکی. سعید رحیمیان از دنک . یحیی درزاده از روفــــنان

بازیکنان : محمد درزاده از دستگرد. افشین بلوچی پور و محمد نصرتی از آینده سازان دهان. علیرضا سعیدی نیا از اتحاد گواتکی

محمد درزاده از برمک. عباس بلــوچی از آموزش و پرورش . حمزه درزاده از دلتا

** بازیکن اخلاق : یاسر برجسته از بلوچ کمبر

** آقای گل : سلیمان برجســـته از بــرمک

** بهترین بازیکن: احمــــد درزاده از روفـــنان

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

*** محـــــرومیــــت هــا***

صامر درزاده فرزند عثمان از تیم دسک و ابراهیم چاکری از تیم کنارکمبان بعلت جعل اسناد بمدت یکسال از کلیه مسابقات فوتبال و فوتسال بخش بنت محروم گردیدند.

 

** تیمهای که بعلت استفاده از بازیکن متخلف حذف شدند:

1.کنارکمبان        2. مرغانسروک       3. دســـک    4. دستــــگرد

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

50

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

مسابقات فوتسال نوجوانان زیر 17 سال روز شنبه مورخ 95/01/28 برای اولین بار در بخش بنت با حضور 17 تیم قرعه کشی شد

مراسم قرعه کشی این مسابقات در سالن شهید درزاده و با حضور درویش غلامی رئیس هیات فوتبال و چن تن از اعضای این هیات و نمایندگان تیمهای شرکت  کننده راس ساعت 18:30 به شرح زیر انجام شد:

 

گروه الف: آینده سارزان دهان . کنارکمبان. ملندان. آموزش و پرورش. دستگرد

گروه ب: روفـــنان . بلوچ کمبــر. شیخــان. مرغانسروک>

گروه ج : سی پرک . دلتا . دهیاری دسک. ساحل دنک

گروه د: دهیاری برمک. ایثار دهان . گوهرکوه دهان . اتحـــاد گواتکی

شروع مسابقات راس ساعت 18 از روز یکشنبه مورخ 95/01/29 خواهد بود

این مسابقات با نــــظر مسئولین هیات فوتبال کاملا رایگان بوده

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

بـــــــــــرتــــــــــــریـــــــــن هــــای  مــــسابقات فـــوتـــسال جــام نــوروز  95 بخش بنت

 

1. قهــــــــرمان : تیم شهیـــد فـــــرجـــی ( نک)

2. نائب قهـــرمان: تیم پــایـــگاه کنـــارکمبـــان

3.آیـــــنده ســازان کـــادیان

** کاپ اخلاق : اتحــــاد گواتکی

** بهتــــرین بازیکن : ناصر درزاده از پایگاه کنارکمبان

** آقـــای گــل : محمــد درزاده از آیـــنده سازان

** پـــدیده : یوسف درزاده از برمک

** تماشاگر ویژه : چهارشنبه درزاده

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته
ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

مسابقات فوتبال فجر 94 بخش  بنت از 2 بهمن 94 با حضور ده تیم در دو گروه 5 تیمی گروه الف: شورای شهر- شورای سرگوست-دهیاری دسک- نانوایی دسک. بلوچ کمبر..... گروه ب: شهید فرجی. اتحاد. استقلال . نبی اکرم دهان . رود گلندام. به رقابت پرداختند که چهار تیم از دو گروه  به مرحله بعد صعود کردند دهیاری دسک و شورای شهر از گروه الف و شهید فرجی و اتحاد از گروه ب  که شهید فرجی 6 بر صفر دهیاری دسک را شکست داد و به فینال  راه یافت و اتحاد با نتیجه 4 بر 2 بر شورای شهر غلبه کرد و راهی فینال شد  در بازی رده بندی دهیاری دسک توانست 3 بر 1 تیم شورای شهر  را شکست دهد و مقام سوم این دوره را به خود اختصاص دهدبازی فینال بین تیم های شهید فرجی و اتحاد 3 بر 2 بنفع شهید فرجی رقم خورد و شهید فرجی قهرمان این دوره شد...

بــــــــــرتـــــــریـــن هـــای ایـــن دوره

1. قهرمان این دوره شهــــــید فـــــرجـــی ( 500 هزار تومان وجه نقد و یک کاپ و لوح سپاس)

2. نــائـــب قهــــرمــــان اتـــــــــــحاد          (300 هزار تومان وجه نقد و یک کاپ و لوح سپاس)

3. مـــــقام ســـوم دهــــیاری دســــک    (150 هزار تومان وجه نقد و یک کاپ و لوح سپاس)

** کاپ اخلاق : شورای شهــر

** بازیکن اخلاق: خافظ جانمحمد از تیم شورای سرکوست

** بهتـــــــرین بازیــکن : پیـــربخــش درزاده از تیـــم شهـــید فرجــــی

**آقـــای گل:  علــــی چــــاگـــری از استــــقلال

**پــــدیــــده : صـــامـــر درزاده از دهـــیاری دسک

**تماشاکر ویــژه: تاجبخش قاضی زاده

ارسال در تاريخ یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

بسمه تعالی

 

صــــورتجـــلــسه مسابقات فوتبال بمناسبت هفته دولت سال 94 بخش بنت

 

جلسه قرعه کشی مسابقات فوتبال هفته دولت در سال94 در شهر بنت با حضور تیم های استقلال ، شهید جنگی ، بلوچ کمبر ، سی پرک ، دهیاری دهان، منتخب جنوب شرق،دهیاری دستگرد،در محل  اداره تربیت بدنی بنت با ریاست آقای مهندس دلمراد برجسته سرپرست تربیت بدنی بنت و درویش غلامی رئیس هیئت فوتبال بنت و اعضای کمیته برگزاری مسابقات (اسماعیل درزاده مسئول کمیته داوران،یلانی مسئول برگزاری مسابقات ) و سرپرستان و مربیان شرکت کننده  در مورخه04/06/94 ساعت 9:00 صبح برگزار گردید.مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود.

بیمه ورزشی برای کلیه بازیکنان الزامی است، بازیها زیر نظر مسئول هیئت فوتبال بنت  برگزار می گردد. پرداخت هزینه ورودی بمبلغ 150000 هزار تومان به حساب هیئت فوتبال  بنت(شماره  حساب010363383007 )

 نزد بانک صادرات فیش پرداختی خواسته شده تحویل هیئت فوتبال گردد. تاریخ شروع مسابقات 07/11/93  ساعت 14:30میباشد،پایان مسابقات 09/06/94 میباشد، بازیها به صورت مجتمع به میزبانی بنت در استادیوم شهید جنگی برگزار می گردد، متذکر می گردد کلیه سرپرستان و یا نمایندگان آنها که در جلسه حاضر گردیده اند ، کلیه موارد آئین نامه مسابقات را جزء به جزء خوانده و به اطلاع سایر هم تیمی هایشان می رسانند. 

در پایان این صورتجلسه به امضاء سرپرستان یا نمایندگان آنها که در جلسه حضور داشتند و نیز مسئولین برگزاری رسید.

ارسال در تاريخ پنج شنبه 12 شهريور 1394برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

مسابقات فوتسال جام رمضان بخش بنت از تاریخ 28/3/94 با شرکت 23 تیم در 5 گروه {دو گروه چهار تیمی و سه گروه پنج تیمی}در سالن چند منظوره شهدای بنت برگزار شد که از هر گروه دو تیم مستقیم به مرحله بعدی راه یافتند.در این مرحله ده تیم به دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی رسیدند. در پایان  دو تیم شهید جنگی و طوفان شن بازی رده بندی را برگزار کردند که تیم شهید جنگی با نتیجه 6 بر 3 تیم طوفان شن  را شکست داد و به مقام سوم  دست یافت.دو تیم اتحادیه فنوج و دلتا دیدار فینال رو برگزار کردند که تیم اتحادیه موفق شد با نتیجه  2 بر 1 تیم دلتا را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست یابد و با اخلاق ترین تیم ایــثار  و آقای حــامــد نصرتی بعنوان آقای گل مسابقات و آقای حسن درزاده پدیده بازیها و آقایان محمد شیرانی و چراغ بلوچی  تماشاگران ویژه بزرگسالان وآقایان سهیل آزادی و پورسینا شیرانی بعنوان تماشاگران ویژه نوجوان انتخاب شدند.آقای علی دادخدایی بهترین بازیکن و بهترین سرپرست آقای شهریار نصرتی و بهترین مربی آقای رفیع آزادی پور انتخاب گردیدند که در پایان به تیمها و نفرات برتر جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

 بـــــــــــــرتــرینهای ایـــــن دوره:

1. قهـــــــــــرمان :اتـــــحادیه فنــــوج

2.نائب قهـــــرمان : دلــــــــتا (تمپان)

3. مــقام ســـوم : 

** کاپ اخلاق : تــــــیم ایــــثار

**آقـــای گل : حامد نصــــرتـــی از اتحادیه فنوج

** بهتـــــرین بازیکن: علی دادخدایی

** بهتــــرین سرپـــرست: شهریار نصــرتی از فنوج

** بهتـــرین مربی : رفیع آزادی از دلتا

**پدیده : حسن درزاده

** تماشاگران ویژه: محمد شیرانی و چراغ بلوچی ویژه بزرگ سالان و سهیل آزادی و پورسینا شیرانی ویژه نوجوانان

ارسال در تاريخ سه شنبه 20 مرداد 1394برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

گروه 1: شهید جنگی،ذوالفقار،جوانان چاه علی،بلوچ کمبر

شماره نام تیم تعدادبازی برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز
1 شهیدجنگی                
2 بلوچ کمبر                
3 جوانان چاه علی                
4 ذوالفقار                

برای مشاهده جدول سایر گروه ها به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب...
ارسال در تاريخ جمعه 5 تير 1394برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

ارسال در تاريخ جمعه 5 تير 1394برچسب:, توسط شــاهــوزئـــی و بــرجســـته

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد